Tuesday, October 30

Preview : Gambar-gambar E-Day

Salam,


Gambar dekat cik fiena tak banyak so ini sahaja yang ado...



Masih tengah bersiap-siap...



Dengan org KUAT dan kesayangan saya iaitu MAK cik fiena..
LOVE u mom! (nanges)


Berdebar- debar menanti pihak lelaki datang.. copatlah.. dah panas nie...
janji melayu katenya... ehehehhee ^^^


Bersama kawan opis ; hajar dgn kk zura
sepupu yg hadir ; eja dan kk nani, kk along (xde dlm gmbar)



bila dipanggil untuk sarung cincin... cik fiena xnk keluar.. takut sgt waktu nie... aduii.. pggil hajar sih teman die malu.. jd opah tarik tgn ke depan (ruang tamu).. memang berdebar.. kejang je perut, maluuuu rase nak larikkk je... ehehhee... tibe2 akk sepupu ckp "ko xnk tunang ke dok geleng2 kepala xnk ke depan?!"
(Tuhan je tahu rase hati nie..)
selepas sarung cincin kena makan sireh.. menjerit nk mintk tolong saya xnk makan...(dlm hati je lah)
tetapi alhamdulillah selamatlah bakal mak mentua (ecececeee) xletak kapur..  die sehati je ngn cik fiena... ahahahha... xlebur le lidah cik fiena nie... ehehhee
cuma perlukan air utk menelan sireh  tue... uhuhuhu
ayat opah "makan sireh telan terus.." 
mana mau nya.. punya lah lipat besor2.. macammane?hheehehehe...
lagi satu keluarga pihak lelaki salam2 bagi duit..mcm pelik? ape nie? ape dorg bg sampul2 nie.. punyalah blurr... lepas tue barulah taw adat katenya.. nyaris opah suh bg die pegang waktu salam2 tu... memahami sungguh lah... ehehe.. ^_^



Laju2 ambik bubble talk... YES! I'm taken.. ehehehe


Gediks je gambar nie... EUUWWW... ehehehee..


Inilah en. tunang saya...
die yg memahami saya... doakan kami ye...!


Kami memang xpandai nak berposing2 bagai... nak senyum pon susah.. 
sebab kami reti ketawa je.. macammane lah...nk bergambar?


gambar nie paling suka...


Kawan 1 IKBN Dusun Tua... kawan sebelum cik fiena masuk poli dulu...ehehehe
BFF : Along dgn B...
yg memahami sentiasa..


Last.. org yg paling akhir dtg.. BFF sek. men : Nor...
yang gile bersama di waktu dahulu..
cik fiena digelar.. si garang.. garang ke?
mase nie dah penatt sgt.. tgklah muka mcm ape dah... ehehhee...

*
*
thx kpd semua..
doakan hubungan kami ke jinjang pelamin.. insyaallah...

*
*

Nota : thx to kk along sbb tolong menangkap gambar kami... ^_^


5 comments:

Amalina Ali said...

Sweet je korang. :)

Ruginya time e-day nana dulu takde banyak gambar pun. OP pun tak de hire. sangat lah berjimat.

eh eh. nak tanya lah. kenapa kena makan sirih?? maaf nana tak tau sgt pasal adat dari negeri lain ni.

Fiena Shahairi said...

fiena xpasti tapi ade yg ckp untuk rasa pahit manis bertunang...

misz anis said...

congrats sis....=)

Halimatun Sa'adiah said...

cograt!!
jgn tunang lme2 tau...kenduri nant jgn lupe jempot

Fiena Shahairi said...

anis : thanks adik... =)

matun : thanks... insyaallah.. =)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...