Tuesday, September 18

Dugaan datang lagi..


Salam,

Sedih beberapa hari ini.. belum lagi majlis tunang, ade yang busuk hati... bukan orang lain tetapi org yang ade kaitan dengan family cik fiena.. Cerita ini dapat tahu dari mak! sedihh sangat.. mak menjemput mereka datanglah majlis cik fiena.. pada tarikah sekian2..

ayatnya :

betulkah dah buat keputusan nak tunangkan cik fiena dgn boy tue?
tahu tak boy tue bukannya baik lagipun keluarga dia bukannya baik2 sangat...

jawapan mak untuk mereka :

insyaallah kalo dah jodoh yang dah ditetapkan... keputusan dari cik fiena sendiri untuk hidup dgn boy tue.. mak terima baik buruk boy tu.. 
(mak saya sudah tahu mulut2 org2 tersebut dr kakak2 saya sampai ke saya ade je yang tak kena di mata mereka)

Persoalan mama :

Sudahlah abah dah tak da... ape lah yang mereka tak puas hati dalam hidup mak dari abah hidup sampai sekarang.. sampai anak2.. anak2 sendiri mereka tak terjaga... (sebabnya segala aib anak mereka kami tak pernah nak ambik tahu walaupon org lain bgtaw psl diri dan keluarga mereka)

Ayat cik fiena :

Dari dulu dorang dah api2kan mengenai boy kat cik fiena.. tapi cik fiena ambik jalan mengenalinya lebih dalam... manusia yang berubah mengapa kita tidak boleh terima sbbnya cik fiena bukanlah sempurna..
"paling risau takut diorang jaja mengenai cik fiena dekat keluarga si boy tu.. sudah2lah wahai mereka2..)

Sayang Mak! sebab mempertahankan Achik.. (^^^)

Nota : Mudah-mudahan apa yang dirancangkan dipermudahkan.. Amin~


2 comments:

Diyana said...

Norma kehidupan kan...
kdg2 org yg pling dekat ngn kita laa yg pling busuk hati....
abaikan je... yg penting awak & bakal tunang awak tahu kebenaran nya
sabar ye (^_^)

Fiena Shahairi said...

ye betul norma kehidupan..

thx! mudah-mudahan...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...