Friday, August 17

Salam Lebaran buat sayang2 saya.. (*_^)


Salam Lebaran kepada semua bl0gger.. Maafkan diri ini jika kesalahan yang tersengaja ataupun tidak disengajakan.. 

"Hati2 balik kamp0ng"
(^__________^)

*
*
Lagi 1 hari nak raya baju raya xsiap lagi jahit manik.. akak bgtaw! sedih ='( 
wahai akakku cepat lah sikit buatnya.. tak raya adikmu nie..

-manik masih dalam pembikinan... sempat jugak akak cik fiena p0st gambar kt FB.. ehe3
nyaris suka yg simple2 je.. =)



*
*
TATA


Tuesday, August 14

Kanak2 Riang di bulan Ramadhan (^_^)


Salam 1 Malaysia,

Tempat : sekitar taman kanak2

Motif : nak berbuka p0se dekat De' Polo Cafe

Rakan Subahat : Cik Hajar dan Cik Ecah

Keterangan : 
sampai awal sgt pukul 6.40ptg.. berbuka pukul 7.30mlm, tu yang kami dok pi main dekat taman kanak2 tue.. "kami tak bersalah..betul! Kami memang tak bersalah.." Kami xkaco budak2 kat situ sbb depa xdak, tue yg kami dok pnjat2 main kt situ... uhuuhuhu2..takkan sebab ini kami kene bicara..urghh.. okeh..okehlah "kami janji yang kami akan main lagi jika ade kelapangan" (merepek betul cik fiena nie.. ehehehe)

Taraaaa! gelagat kami di sana, yang arifff! comel x..?! (confirm kene hukum kalo ckp lagu nieh... ehehehe)

(>____________<)


Nota Kaki : (tema : ikut mcm keadaan dalam mahkamah..loll.. hentam saje ma! =)))

Thursday, August 9

Stress!


Hai geng blogger..

Sangat sibuk dengan kerja... aduhai hampir 1 minggu lebih baru boleh siap..

  • kena convert file lah
  • check standard yg digunakan..
Walaup0n simple je benda nie.. tapi kesakitan mata, kepala bak kata seluruh badan jadi stress giler.. uhuhuhu..


Ditambah pula dateline sblm ghaye.. (xraye cik fiena oiii) akhirnya dgn bantuan kawan2 yg dah siap k0je tue... alhamdulillah siap jugak keje nie..

Next! dapat keje baru pulak.. dateline sblm 14/8 nie.. uhuhu..

(^_______________^)
Nota Kaki : saya buat kerja dulu...


LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...