Thursday, July 19

Ada Ape? Al-Quran Digital (MY QALAM)!


Salam 1 Malaysia,

Sudah lama x tengok blog saya nie.. sangat sibuk dengan kerja baru nie..
  • Kena belajor s0ftware baru
  • Kerenah kawan-kawan baru
  • Karenah untuk mencapai sasaran yg ditetapkan


Dah kate keje kan… smbil dok keje nie.. terselit juga saya menjadi wakil My Qalam untuk MENJUAL AL_QURAN  DIGITAL (MY QALAM) selanjutnya DISINI.
(Yang mana ade FB like ler page saya)


Bagaimana boleh jadi wakil??!

Saya cerita dekat mama mengenai Al-Quran digital! Terus mama berminat! Kemudian saya mencari2 saya jumpa al-Quran digital dr my qalam.. then bile dah sahih dan kodek2 mengenai al-Quran ini.. terus bt keputusan belikan untuk mama.. dan akhirnya saya terus menjadi wakil al-Quran digital ini! – Alhamdulillah saya dan mama berpuas hati dengan al-Quran ini.

Ape yang menarik??!!
  • Nak memantapkan lagi bacaan.. dah besor pnjg nie.. walaupon dah khatam byk kali, ade lagi tak betol tajwid, bacaan lg..
  • Lagipun al-quran nie keluaran dari Malaysia dan mendapat kelulusan dr 35 panel jakim! Jadi xdelah was2 kan.. eehehehehe!


Macam2 lagi selanjutnya DISINI.. boleh le kome lihat.. =)

u/p : Jika berminat email/ pm di FB pages/ pm di FB rasmi fiena yeah! dah dekat ramadhan boleh lagi memantapkan lagi bacaan! bukan untuk kita saje untuk semua pengguna peringkat umuq..! beli 1 al-quran 1 family! alhamdulillah... (^___________^)

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...