Thursday, May 3

Doktor p0n tak taw??!


Salam 1 Malaysia..

Maaf sebab kebelakangan saya memang amat sibuk..

1) Ulang alik jumpa doktor pakar mata
2) Tengah menyesuaikan dgn pekerjaan baru ini..

Okeh sekarang nk ckp psl topik 1 tue : saya memang dah tahu urat mata saya bengkak... 
nak dijadikan cerita saya p0n bertanya :

*doktor kenapa urat mata saya nie bengkak?
*jawapan : inilah yang saya tengah mencari nie... kenapa? 

aduhai... dr 9pg hingga 4ptg dalam hospital dan menjalani macam2 saringan.. jumpa pakar k0rnea lah... tgkap gambar mata lah... masuk ubt dalam badan...scan kepala pun sudah...
punca sakit tak dapat dikenalpasti sebab semuanya NORMAL.

doktor suspek saya kene TB, kuman dalam badan... tp bukan...
sec0nd, menunggu keputusan darah yang diambil... so 6/5 pegi hospital sultanah bahiyah balik...
nak tahu keputusan.. harap2 dpt tahu penyakit sebenar... dan tidak membahayakan...

risau sangat...


"Hargailah Mata anda semua taw..."



No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...