Saturday, March 31

Berani Vs Takut


Salam..

Teringat kisah minggu lepas, pada malam jumaat saya dgn nor (nama samaran/identiti disorokkan..ahahaha) tengok citer di TV3, alah Amukan Pocong tue.. 
si nor nie memang suka tengok citer2 mcmnie,,
saya nie penakut sikit (lepas tengok citer khurafat jadi penakut sudah..)

Masa saya makan manggie tibe2 tengok.. ambik kau..muke si nabila (jenazah dalam citer tue) bangun bila orang dok baca yassin...! terkejut mak!
ahahhaha... pucat jugak lah..

Then, bila dah bis citer amukan pocong tue, pi lah berus baju dalam bilik air... tibe2 black0ut.. adoyaii..
pastu ckp le kt si nor nie... "weh janganlah memain2.. tutup2 lampu"
pastu dgr die ckp "mane ade..bukan aku memain"
"ehh yeke.. ?" kate saya..
"weh takut..takut..gelap sangat nie" kate nor
saya pun cakap "gune hanset nampakkn cahaya sikit" (smbil berjalan ke ruang tamu)
-sesampai je kt nor.. lampu dah ade dah... huh!


Al-kisah nya.. nor yang berani nie jadi takut... memang kelakar... sama2 gelak2 mcm ape ntah...
saya pun cakap "tengok citer amukan pocong berani pulak.. bile gelap takut..ahahhaa.."

"inilah kenangan manis setiap hubungan yang terjalin tak kira masa dan hari..setiap hari ada sahaja kenangan manis antara mereka" (ia akan dikenang suatu hari nnti)

Noted : So mcm dengan anda.. ? msti ade cerita lg best kan!

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...