Thursday, December 22

Update selepas hampir 1 BULAN menyepikan diri...


Haii Uols,

Sorry cik fiena xupdate blog... dah bersawang2 blog cik fiena nie.. ehehehhe~~ xpelah sebenarnya cik fiena sambung study di POLIMAS, Jitra.. Sekarang ade disini dah.. diMANA? Jitra lah sayang2 oii.. ehehhee..

So.. banyak benda kene buat~~

Biasalah yang mana tahu apa perlu buat klo nk smbung belajar... x-raylah, cop sijil sana sini, daftar lah... mcm2.. dah sampai tempat  belajar kene Orientasi lah.. pelah.. mcm2. eheheh

So sekarang bercuti 5 hari selepas daftar xde bt ape2.. just prepare barang2 rumah sewa... nk main masak2.. kt rumah,,, ari selasa depan baru start masuk kelas... =)

Pejam2 tercelik2... lama tak tengok blog citer kawan.. lama tak tengok berita.. rope2nyer.. dah ade duit baru dah kite ye.. ehehehe.. colourful.... eheheh.. nyaris xde pink colourkan.. ahahaha...~~ cbe bayangkan...???!

Jom tengok sikit duit baru M'sia nieh...


Cantikkan.. eheheh...

*
*

Thursday, December 1

Saye telah diturunkan pangkat..! =(


Hai Uolls..!

Meniti hari menghabiskan masa disini.. Esok malam abg cik fiena ambil cik fiena di rumah sewa.. Dalam erti kate cik fiena akan berenti kerja, pindah umah dan akhirnya pergi sambung belajar...

Hurmm sedih meninggal Kota Damansara...

1) Of course lah kawan2 sekerja (pica, abg yen, paan, abg syed & big b0s..) mereka banyak memberi ilmu dan pengalaman yg best kpd cik fiena,,

2) Budak2 umah (ana, ainee, ajar, bok and ct..) jaga diri korg elok2 noh..! =)

3) kawan2 mcd..

4) Yes! Terpenting sekali ; Rindu kat adik beradik!! Along, adik n b...! (nnti kalo keluar jgn call taw..! Nnti I jeles xdpt bersuka ria bersama korg...!)
5) Sedih nnti xdpt nk makan bihun celup kt Restoran Diana..! Apam balik! Laksa kt depan opis, Laksa kt sek. Seksyen 4... Wahh banyak lagi lahh..

6) Rindu pada saat2 yang membahagiakan,,

Aduyaii.. Ape2pon semoga dapat jadi pelajar yang sabar dalam mghadapi cabaran yang mendatang..! (nak nangis...! Huhuhuhu)

Cik fiena telah turun pangkat dari pekerja jadi pelajar balik...!

u/p ; Kepada kawan2 keje simpan duit anda ye..! Nnti nk mntx duit raya... Huahahaaaha!


LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...