Thursday, November 3

Luahan Hati Binatang..


Noted : Cik fiena jumpa dekat laman sosial Virtualfriends.Net . Lepas baca teringin jugak nk share kat kawan2..  Selamat Membaca..! (sebenarnya ini kawan cik fiena punya artikel... i'm copy n paste je untuk tatapan semua...eheheheh) "betul jugak apa yang diperkatakan" ehehehe!

LEMBU

Sedap-sedap jer korang kata bodoh cm lembu ye ?!! ingat aku sekor je ke yang bodoh tak sekolah ? Tu banyak jer binatang lain tak pergi sekolah apasal tak kata bodoh cm kambing tau ayam

KERA

Kenapa lak babitkan nama aku nie ? APASAL MACAM KERA KENA BELANCAN ? Aku bukan makan sambal belancan pun tak glamer langsung la ! Letak la MACAM KERA KENA MANIS GULA kee... manis sikit!

IKAN HARUAN

Ikut suka aku la nak makan anak aku, aku lapar!!! Yang derang kecoh-kecoh HARUAN MAKAN ANAK nie apahal ? kutuk-kutuk aku pun harga aku berapadah sekilo, mahal kan..kan... kan..

KAMBING

Aku tak mandi pun tetap ada harga beb?? Eleh... kata aku tak mandi... tu ayam,arnab lembu tu pun bukannya mandi pun, apasal aku jer yang jadi pertandingan, Ini tak ADIL

BURUNG MURAI

Elehhhh... ... ... ... apa jadikan aku perbandingkan lak nie... MACAM MURAI TERCABUT EKOR...
Tu pompuan-pompuan tu lagi..lagi..mulut bising kalau membebel.



Sumber : TROPIKAL VF

2 comments:

hira said...

haha. cool! :D

Fiena Shahairi said...

hahha... thx 4 comment... just utk luaskn pikiran jap... "berehat seketika"

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...