Monday, September 5

Mahu Kawen..!



image by google

Aduyaii.. tengok kawan-kawan dah kawin siap dah ade anak-anak yang comel.. ade yang dah tunang..ade ngah berpantang, ade yang dah kene risik2 dek si teruna.. aduhaiii cik fiena blelahh lagi... Jeles derrr! ehehehe..

Boleh tak cakap kt mak "Mak! acik nak kawen!" 
Ahahahaha... agak2nye.. bleh ke cik fiena boleh cakap... 
kene gelak je,,, ehehehe..!

suke tengok kawan2 kawin... meriah noh...! baju cantik2.. Yelah raja sehari kan... amboi... modal cik fiena tak cukup lagi nak kawen... lagi2... nak sambung belajar nieh... Ish2 tolak jauh2 bab kawen... nieh...! nnti failed klo dapat sambung belajor nieh...

Bf cik fiena target kawen umoq 25 tahun...
bolehhlah... 
nnti klo awal sangaat kate.. muda lagi...
keje dululah... bla..bla...bla..
saborr je lah kan...

Niat baik 2... ahahaha...!
gatai sungguh budak niehh...! ahahaha,,,

Asal jumpa je mak cik2 ngn pak cik2.. 

"nie ble lagi nak kawen nieh....!"

Siap ade agensi jodoh,,

"dah ade yang punya ke belom... ade si teruna nieh tengah cari calon isteri!??"

Nyaris adik lelaki cik fiena jawab ;

"tak payah lah... dah ade yang punya dah..."
(rase nak ketawa je... macam2 hal...)

Kawen lambat pun payah kawen awal pun payah... ahahhaha... kalau ade jodoh tak kemana ye dak?? klo ade duit pon klo tak sampai seru nak buat mcmne... ehehehe....

"Apepon semoga hubungan kami berdua berkekalan..." >>amin


1 comment:

zareliqa afiqa said...

ahaha..slalu dpt soalan cmtu,
"kamu bila lagi?"
kihkih :))

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...