Wednesday, July 6

Saya Tukar Header Blog..!!

Haiii,

Dah 2 3 hari aku dok pikiaq2 mcmna nk buatnya... aku tengok semua buat cantik2.. malulah nak tunjuk...! hehehe..
Apapon... header yang aku buat ni simple n sample... hehehehe... baru belajar buat..! amacam??!! Okeh x?

Okeh jom terjah template lama nieh...


Ini template dulu... aku ambik free je.. dah siap..Trade in je.. 
kt blog aku nieh...


Ini yang latest update..!
biase2 je... 
Ape pendapat korang...
Komen ar..
heheheheh..

Header nie..aku buat guna Adope Photoshop... itu je yang termampu....

Okieslah... harap kome ngomen blog baru aku nieh... yelah mana tahu ade yang kureng dimata korang... =)

6 comments:

SoLy SoLicious said...

suke ye corak polka dot ni...btw nice tp kaler yg sbelum ni lg ceria la ^____^

Fiena Shahairi said...

hai.. soly... thanks..komen... hehehe...
beu belajar..je nieh.. tak pndai lagi... bab colour... hrp keep in touch...!

noona said...

yg baruu pun lawa juge

Fiena Shahairi said...

noona... mekasih.... =)

Nieyna Zuleyana said...

nice lahh...hehehh

Fiena Shahairi said...

Nieyna : thx... singgah n komen... hehehe

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...