Tuesday, June 14

Sorry Xdpt J0in!


Salam... kawan-kawan..

Kawan-kawan saya tak dapat join korang... huhuhu sedih jugak... yelah saya tak mohon sambung belajar haritu sebab banyak kekangan yang melanda di waktu itu. Xpelah aku k0je dulu.. (alhamdulillah dah setahun keje dalam bidang yang sama)

Tahniah buat kawan-kawan aku yang dapat sambung belajar Diploma Integrasi Perancang Bandar dan Wilayah selama 1 tahun.. Yes! dah ada Integrasi! setelah sekian lama menunggu..huhuhu.. ingatkan kita sudah tiada peluang untuk sambung belajar... Terima Kasih Pensyarah & Kementerian Pendidikan memberi peluang kepada kami untuk melanjutkan pelajaran yang tertunggak ke menara gading..


sumber : google
Mungkin ada hikmah aku lambat masuk belajar.. contohnya :

  • Aku dapat pergi bercuti ke Ho Chin Minh, Vietnam ikut Trip Opis..
  • Menunggu keputusan mahkamah temuduga Pembantu Makmal gred C17
Semoga korang belajar rajin2! yah.. Klo xde aral melintang sem depan (klo xdpt k0je Pembantu Makmal) i follow you.. hahahhaha... jadi jr korang..

"Akak senior tolong ajar Adik Jr,, bleh?!"


No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...