Monday, June 20

Selamat Besday!


Salam 1 Malaysia,



Sudah besar ropenya aku... Tp xnk besar! Nk kecik lagi boleh x... Nnti dah besar bdan pun besar! Mcm skunk! Huhuhu.. Klo kecik comel kurus je... Hehehhee...

Apakan daya aku kene terima kenyataan aku dah semakin membesar.. Sudah 23 tahun dah rpenye aku niehhh!... Haikss mcm cepat sgt masa berlalu...

Sempena hari ini besday aku harini.. : aku berharap sesangat : korang wish besday aku cepat!! Hehehe memain je...

Harapan sempena um0q yang kian meningkat ;-
  • Semoga aku tak lupa pada yang Maha Esa dan sentiasa mengingatiNya,
  • Semoga familyku hidup aman damai dan mengeratkan lagi hubungan kami lagi... 
  • Semoga aku dapat menunaikan cita2 dan harapan mama dan arwah abah,
  • Semoga aku tak lupa pada org yang membuat kebaikan dan kebajikan kepada aku,
  • Semoga aku dimurahkan rezeki,
  • Semoga aku terhindar dari segala kejahatan.
Banyak sangat semoganya... Heheheh... Semoga jugak aku cepat _ _ _ _ _ ! Hahahaha...

Aku tak mintak balasan hadiah setinggi Menara Kuala Lumpur.. Cukuplah sekadar ucapan Selamat Hari Jadi dan ingatku dalam doaMu. Ia juga hadiah yang bernilai buat aku... Heheheh...


P/s : terima kasih kpd housemateKu n wani (dr kl dtg damansara) membuat kejutan malam tadi... Terharu sgt... Heheheh...

3 comments:

jue liana said...

smga pnjng umr tau fiena:)epi birthday yang ke 23thn

Fiena Shahairi said...

mekasih jue... =)

Fiena Shahairi said...

same2 fiena shahairi....love u!!!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...