Tuesday, June 14

Poying..


Salam kawan-kawan..
Rindu Blog Saye nieh...

Harini saya xchatlah..huhuhuhu (T_T), semalam MC.. arinie start keje..
i'm pain!! arghh..
waktu MC kureng sakit... dah keje tergedik2 lak... badan2 nie lemah je... huhuhu..

Perjalanan Ku ke Kota Damansara - Raub, Pahang - Bukit Tinggi (ikut outdoor photography) - Raub - Kota Damansara sungguh penat le.. aku drive kereta motor yek selama 2 jam (120 km/j) pegi dan balik... huhuhuhu perlu ketahanan dan ketajaman mata.. sebab takut jatuh tergolek macam dulu...

outdoor photography : menolong kawanKu si Tukang tangkap gambar... menjadi bibik die.. haishh... susun-susun bunga je koje aku... tapi Best!

Sampai Rumah terus mahu cari tilam... mahu tit0w... hehehhee..

Note : Apa2p0n Tahniah kat Akak kawan saya.. Kak Nanie n Dr. Firas.. Selamat Pengantin Baru.. (xde gambar nanti saya update entry ye kawan-kawan..)

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...