Monday, June 20

MataKu sudah terkebil-kebil...


Mataku terkebil-kebil je buat koje arinie... haiyoo... semakin lama semakin blink-blink je aku tengok kertas k0je... adehh keje ken0 siapkan arinieh... huhuhuhu

alamak sudeh tak tertahan rasenya...

aku pon mengutip fail yang tidak digunakan lagi pergi ke bilik fail... "Kene active sikit... Supaya mataku segar kembali.."

Ketika menyusun dokumen-dokumen dalam fail... Tiba-tiba kepalaku terus terhantuk diatas meja...
Alang-alang terhantuk aku p0n ambil peluang terus berdengkur sekajap... Huhuhu

Yelah mata sudah suruh Tutup mata! Tutup mata! Saya p0n mahu berehat nieh! Tuan punya mata sekejap p0n jadilah!

Aku p0n dengan senang lenang menerimanya... Hahahah tertidolah selama 10 minit dengan berbantalkan fail-fail tersebut..



Kenapalah menjak dr mggu lepas asyik ngant0k ja... Haishh... Cepatlah kol 5.30 petang mahu balik nieh... Huhuhuhu... 



Mata oh mata... Janganlah terkebil-kebil lagi mahunya adew bos kat opis nnti Terkantoi lagi..!
Huhuhu.. Sorry Bos...! (walaup0n bos aku tak marah tapi malulah!)


No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...