Wednesday, June 8

Big Family Not Big Body..hahahha!!

Memperkenalkan Keluarga Besar KU.. 
Aku adalah anak no.5 dari 10 orang adik beradik..
Walaupon ade perangai macam carca merba.. rebe2! Diorang still family yang aku sayang!!
Ramai orang cakap Bestnye adik beradik banyak!... mungkin sudah suratan aku lahir dalam keluarga yang besar.. hehehhe...Aktiviti kitowg selalu bergaduh2 mulut, kejar-mengejar dan macam-macam lagi lah.. tapi yelah akak2ku semua dah berkeluarga n ade yang dok jauh... So susah le nak berkumpul mcm dulu2 dah.. 

"Pernah lah aku nangis dulu waktu akak aku nak kawin..huhuhuhu yelah nnti die dah ade family die sendiri..mana nak layan adik2 die sgt dah.. hehhee.. aku kan si manja.."

Cuma aku nak cakap yang Acik Sayang Korang sangat-sangat walau apep0n terjadi..!

Mama ngn arwah abah
 Al-fatihah! "Arwah Ayah aku, yang meninggal pada raya ke-15 tahun 2010"
Amin~~

Family Akak Sulung (si coleteh yang kuat berjalan2)
No.2 Abg Aku (si hantu movie Hindustan/cartoon yang tegas!)
Family akak no.3 (si mekap yang pandai masak!)
Family akak no.4 (si mulut lezer yang baik hati)
Ini Aku no.5 (si berceloteh yang comel/manja/malas..! hahahha)
No.6 (adik aku yang bajet hensem tapi rajin)
No.7 (chef/wartawan yang malas..hahhaa)
Baju Hijau : No.8 (si pak Tam yang rajin)
Baju Hitam : No.9 (si malas yang berlesung pipit)
Berbaju gaun : No.10 (adik yang merangkumi semua di atas.. huh!)
P/s kepada kakak2ku,abgku dan adik-adikku.. jangan marah ye! Hehehehhee.. =) adikmu/akakmu main2 jew.. jangan pulau adikmu/akakmu nieh...

“Sweet Love, Being with you all make me feel happy”

2 comments:

jue liana said...

keluarga bahagia:)

Fiena Shahairi said...

alhamdulillah jue... kami berbahagia..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...