Thursday, May 26

Tragedi Pagi

Kenapa aku ckp mcm tue.. Sebab Tragedilah..
Haiyaa dah badan nie sakit2 lagi jatuh motor..
Pagi td dah buat hal lah pulak..
Hish lobang tandas ngn bilik ayor sumbat pulak...

Bengang toi lah...
Dah penuh ngn putung rokok dan najis2 siape p0n aku xtaw...
Nie kes org atas.. Atas lagi... Atas2 lagi... (yelah aku dok tingkat 1..Flat yang aku duduk nie 5 tingkat)

Adoyai jam dah kol 8.30 pagi, dah lambat nie...

Kawan aku 2 org masuk keje lambat pagi nieh  (sayang korang memahami aku nieh!)
Sorg lagi keje midnight.. (xbalik lagi pagi tue..)
Aku confirm2 kene pegi awal gak... (aku tumpang abg kt opis) apa lagi... Berkemban aku mandi kat belakang umah.. (siapa yang dok/pernah umah flat nieh.. Paham2lah)
Huhuhu..bengang je... Tapi sabar2...!

Kes Tuan Rumah pulok kome woii...
Kawan aku yang lambat pegi koje cari lah Tukang paip... Alamak xcukup duit.. Nak tong2 aku dah kt opis,, yang kat rumah xdo sgt..(biaselah dah ujung2 bulan.. Gaji kami lambat lagi..Swasta!)
Call Tuan Rumah...Die soh bayar separuh2 baiki paip tue... Bengang je...

Woii Tuan Rumah (kurang ajor lah pulak.. hish!) waktu masuk rumah tue..
  • Lampu ktorg baiki
  • Paip ktorg baiki
  • Nieh Plug ko xbaiki lagi..
  • Gril pintu
  • Pintu bilik air
  • Banyak lagi ko xbaiki....
Dugaan di waktu pagi....
Sakit hati den ni hah,, dah lah pose harini..

2 comments:

Bluewendy said...

sabar jek la kan..=) nanti ketuk jek pale tuan rumah tuh, org dah byr sewa tuh, service biar bagus skit..hihi=P

Fiena Shahairi said...

taw xpe... haish geram je ngn tuan umah nieh.. nak bakor... habis 1 blok terbakor... huhuhu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...